воскресенье, 15 мая 2016 г.

Технологічна карта до лабораторної роботи №2-3

   У першому завданні я відкрила  зображення, повернула його на 90◦, змінила розмір в бік збільшення, також дослідила дії основних інструментів Photoshop.
   У другому завданні потрібно було скомбінувати 2  фотографії. Свою роботу я почала над тим що знайшла дві картинки, тоді відкрила одну картинку, виділила все зображення і скопіювала в буфер і відкрила наступну фотографію. Включила режим швидкої маски, використала інструмент градієнт (від чорного до білого). Після цього повернулася в звичайний режим і виконала операцію вставка їз буфера. Таким чином перша картинка зливається з другою.


 Наступне завдання полягало у видаленні дефектів на обличчі та ефекту червоних очей. Дефекти на обличчі я видаляла за допомогою інструменту пензль ретушування.                                  фото без змін
       фото зі змінами
Ефект червоних очей я видаляла з використанням кольорових каналів.                                                  фото без змін                                фото зі змінами


Наступним завданням було зробити зображення до якого необхідно додати текст у вигляді логотипу. Це завдання я зробила за допомогою палітри Шарів де створила копію шару їз відкритим зображенням. Далі за допомогою інструменту "текст" зробила напис на зображенні відповідного розміру, шрифту та кольору. Після цього в меню Шар вибрала Стиль шару-Параметри накладання, де вибрала стиль Тиснення/Контур. Потім перетягнула шар з текстом між шаром з оригінальним зображенням та шаром з копією. Далі вибрала верхній шар, натиснула клавішу Alt і натиснула ліву клавішу миші так щоб вказівник знаходився на границі між верхнім і середнім шаром.

Текст, що плавиться. Для виконання цього завдання я створила ноіе зображення з чорним фоном на якому написала текст білим кольором. Об'єднала шари, розмила шар на 2 пікселі за допомогою розмивання Гуасса, виконала фільтр соляризацію, збільшила контрасність отриманої обводки за допомогою Автоматичної тонової корекції. Після цього використала ефект Вітер за вибором вітер зліва, так повертала зображення на 90 градусів (після кожного повороту використовувала ефект Вітер) доти, поки текст не повернувся у своє початкове положення. Використала ефект Краї, що світяться, з параметрами: ширина 1, яркість 7, сглажування 6.

Ефект «Краплі на склі». Відкривши зображення створила новий шар. Вставовила кольори чорний та білий, використала фільтр хмари, потім виділення країв де в пункті Корекція вибрала Автоконтраст з меню зображення, після цього фільтр Гіпс, змінила параметри вибираючи вигляд крапель на склі і надала краплям об'ємного вигляду. Інструментом Чарівна паличка виділила чорний фон та видалила його, здійснила корекцію кольору після зняття виділення.
фото без змін
    фото зі змінами

Останнім завданням було перетворення фотографії в олівцевий малюнок. Спочатку відкрила зображення та скопіювала вміст базового шару на новий шар, використала інструмент Криві, збільшила Яркість і Контраст, використала фільтр "Контурная резкость". Зображення перевела в чорно-былий режим, використала фільтр Штрихи, створила копію шару і змішала шари. Після цього додала Шум та Розмиття в русі.
фото без змін
   фото зі змінами

Порівняльна характеристика освітніх можливостей GIMP та Photoshop

GIMP


Кольори та інструменти для малювання

До GIMP стандартно входять 48 пензлів, також користувач може створювати свої або додавати пензлі, створені іншими. Пензлі можуть використовуватися для малювання з різним ступенем прозорості та стирання. GIMP використовує простір кольорів RGB, індексований колір або відтінки сірого (grayscale). В наступних версіях програми планується додати режим CMYK. Палітра GIMP дозволяє визначати кольори як RGB, HSV, CMYK, а також шістнадцятковий запис кольору (зазвичай використовується в HTML).

Градієнти
GIMP підтримує градієнти, що є інтегрованими з іншими інструментами для малювання. Стандартно програма містить більше 80 градієнтів, з можливістю додавати власні градієнти та змінювати існуючі.

Виділення
В GIMP можна застосовувати прямокутні або еліптичні виділення, виділення довільної форми, виділяти ділянки за кольором, а також виділяти суміжні ділянки (аналог інструменту Magic Wand в Adobe Photoshop)

Шари, канали та прозорість
GIMP має підтримку шарів (англ. layer) зображення, а також прозорих шарів. Видимість шару може бути увімкнута, вимкнута або шар може бути напівпрозорим. Програма підтримує прозорі та напівпрозорі зображення.
Канали додають різні типи прозорості та ефектів кольору до зображення.

Контури
GIMP може створювати контури, що містять сегменти кривих Без'є. Контури можуть бути збережені. Границі контуру і контур можуть бути заповнені кольором або градієнтом.
Контури — корисний інструмент, що дозволяє створювати складні виділення. Інструмент ножиці може використовуватись для створення контуру за кольором.

Фільтри та ефекти
GIMP має приблизно 150 стандартних фільтрів та ефектів, включаючи фільтри розмивання, додавання шуму, підвищення різкості та інші.

Написання скриптів
GIMP підтримує автоматизацію за допомогою макросів та скриптів за підтримки вбудованого Scheme або зовнішнього (Perl, Python або Tcl) інтерпретатора.

Photoshop


Вибір і редагування кольору
На панелі інструментів передбачено чотири елемента для керування кольором.
·                     Foreground Color (основний колір). Вказує колір, котрий буде використовуватися інструментами Paint Bucket, Line, Pencil, Brush, а також інструментами Type при натисканні клавіші Alt. 3 цього кольору починаються усі кольорові градієнтні переходи. Усі фігури, що створюються за допомогою інструменту Shapes, фарбуються у вибраний колір.
·                     Background Color (Колір Фону). Вказує колір, що використовується інструментом Eraser. Цим кольором закінчуються усі градієнтні переходи.
·                     Default Colors (Кольори по умовчанню). Встановлює чорний основний колір та білий фон. При редагуванні маски шару стандартні кольори встановлені у зворотному порядку.
·                     Коли ви клацаєте мишею по кнопці основного кольору або кольору фону, на екрані з'являється діалогове вікно Cool Picker (Вибір Кольору).
·                     Лінійка кольору. Вказує колір, який ви хочете обрати.
·                     Переміщення трикутних повзунків вверх та вниз дозволяє обрати колір у 8-розряднім діапазоні. Кольори всередині колірної лінійки відповідають обраній опції. Наприклад, якщо обрати значення Н (Hue - відтінок), то на колірній лінійці буде представлений повний діапазон відтінків визначеного кольору. Якщо S - вибираємо насиченість кольору. Перемикач В призначений для того, щоб за допомогою лінійки визначити яскравість обраного кольору.
·                     Поле кольору. Це 16-ти розрядний діапазон варіантів
·                     поточного кольору, вказаного на лінійці кольорів. Для вибору кольору достатньо просто клацнути мишею всередині цього поля.
·                     Поточний колір. Колір, який ви обрали з кольорового поля, з'являється у маленькому прямокутнику що розташований зверху попереднього зображення кольору.
Трикутник попередження. Цей трикутник з'являється у тому випадку якщо ви обрали яскравий колір, який не можна надрукувати із допомогою стандартних технологічних кольорів. Під ним показаний найближчий CMYK-колір, який можна вивести на друк.

Фігури та стилі
Photoshop пропонує вашій увазі шість нових інструментів фігур, які дозволяють малювати геометричні фігури, а також фігури заданої форми. За умовчанням фігури розміщуються на незалежних шарах фігур, які є результатом накладення об'єктів і пікселів. Векторні контури фігур друкуються з максимальним розрішенням, яке підтримується вашим принтером, тоді як їх внутрішні частини можна заповнювати суцільним кольором, градієнтами, піксельними узорами і зображеннями. Це означає, що в Photoshop з'явилися деякі можливості Illustrator.

Виділення
У Photoshop передбачена величезна кількість інструментів створення контурів виділення.
Способи зміни меж виділення.
Якщо вам з першого заходу не вдалося правильно намалювати контур виділення, у вас є два варіанти подальших дій. Можна або намалювати його знову, з нуля (що вельми сумно й втомливо), або змінити вже створений контур виділення (що, поза сумнівом, представляє більш ефективне рішення). Можете відмінити зроблене вами виділення, щось додати до контуру виділення або прибрати з нього; можна навіть виділити те, що було ще не виділене, і відмінити те, що було виділене.
Переміщення і дублювання виділених областей.
Для переміщення виділених пікселів слід користуватися інструментом переміщення. Вже не можна, як у версії 3 і інших ранніх версіях, просто виконувати перетягування усередині виділеної області за допомогою одного з інструментів виділення, Lasso або Magic Wand. Але інструмент переміщення залишився колишнім.
Інструмент переміщення можна вибрати у будь-який момент, натискуючи клавішу <V>. Перевага інструменту переміщення полягає в тому, що, користуючись ним, ви не можете випадково відмінити виділення або якось порушити контур. Якщо є потреба перемістити виділену область, перетягуйте, помістивши курсор усередині цієї області; якщо ж вимагається перемістити цілком весь шар (у тому числі і виділену область), перетягуйте курсор, помістивши його за межами області виділення
Створювання масок
Виділення за допомогою масок.
Більшість користувачів Photoshop не застосовують в своїй роботі маски. Якщо мій особистий досвід може служити в цьому значенні показником, то це пояснюється не тільки тим, що маски здаються багатьом користувачам занадто складною справою, але і тим, що вони завдають людям набагато більше клопоту, ніж того варті. Подібно майже всім користувачам, коли я вперше приступив до використовування Photoshop, я не міг навіть представити, для чого потрібні маски. У мене завжди були під рукою інструменти Lasso і Magic Wand. Якщо виникали якісь серйозні ускладнення, я звертався до інструменту Pen. Будь-який з інструментів далеко не кращим чином пристосований до задачі виділення зображень. Інструменти Lasso дозволяють створювати контури виділення довільної форми, але вони не в змозі враховувати відмінності в рівнях фокусування. Інструмент Magic Wand виділяє області кольору, але, як правило, ігнорує важливі кольори, а краї його контурів виділення часто здаються нерівними, а то і просто потворними. Інструмент Pen відрізняється високою точністю, але в результаті його використовування виходять вельми "механічні" контури, що часто погано поєднуються з природним вмістом цих контурів.
Маски володіють всіма перевагами інших інструментів. За допомогою масок можна створювати контури виділення довільної форми, виділяти області кольору, з вражаючою точністю виділяти потрібні фрагменти зображення. Більш того, маски вільні від недоліків, властивих вказаним інструментам виділення. Вони можуть враховувати відмінності в рівнях фокусування і надають вам повний контроль над тим як будуть виглядати зображання.
По суті, маска - це і є саме зображення. Для виділення пікселів в масках теж використовуються пікселі. Саме за допомогою масок, користуючись даними, узятими з самого зображення, ви примушуєте Photoshop "дивитися" на зображення вашими очима. Вони дозволяють вам спрямувати буквально всі неабиякі можливості Photoshop на рішення однієї задачі - створення контуру виділення. Маски, поза сумнівом, є найточнішим механізмом виділення, яке має в своєму розпорядженні Photoshop. Маска - це контур виділення, представлений у вигляді пів-тонового зображення.

Коректуючі фільтри
Коректуючі фільтри щодня застосовуються для редагування відсканованих зображень і підготовки зображень до друку або перегляду на екрані. У багатьох випадках робота коректуючого фільтру виявляється настільки майстерною, що її складно помітити. Ці фільтри дозволяють змінити різкість зображення, обробити колірні переходи і усереднити кольори сусідніх пікселів (див. Додатки В та Д). Фільтри доступні за допомогою команд меню Filter-Blur, Noise, Sharpen і ін.
Багато коректуючих фільтрів мають свої антиподи. Фільтр Blur протилежний за своєю дією фільтру Sharpen, фільтр Add Noise - фільтру Median і т.д. Проте не можна сказати, що один фільтр повністю відміняє дію іншого - відмінити результат вживання фільтру можна тільки командою Undo. Більш того, протилежні фільтри впливають на контрастність зображення.
Викривлюючі фільтри створюють більш відчутний ефект, тому, якщо використовувати їх неправильно, вони можуть повністю "подавити" зображення - результат вживання фільтру буде помітніше, ніж саме зображення. Більшість викривлюючих фільтрів доступна через меню File-Distort, Pixelate, Render і Stylize.
Викривлюючі фільтри створюють холодні, строгі ефекти, унаслідок чого вони дуже популярні у користувачів Photoshop (див. Додатки Б та Д). Але не слід забувати, що фільтри порушують первинну чіткість зображення і його композицію. Звичайно, будь-яка функція Photoshop в деякій мірі викривлює, але викривлюючі фільтри редагують зображення з таким ентузіазмом, що згодом не можна відмінити їх ефект за допомогою інших фільтрів або інструментів редагування.

Створення і редагування контурів

Інструменти роботи з контурами, передбачені в Photoshop, реалізують максимально гнучкі і точні способи визначення виділеної області, виключаючи маскування. Але ті ж інструменти, які є даром Божим для досвідчених користувачів, створюють чимало проблем для новачків і користувачів середнього рівня. Більшості людей потрібен певний час, щоб оволодіти навиками роботи з інструментами редагування контурів, оскільки виділення області відбувається буквально крапка за крапкою.
Контур відрізняється від звичної межі виділеної області, яка також називається контуром виділення, тим, що він існує на еквіваленті окремого, об'єктно-орієнтованого шару, який розташований перед растровим зображенням. Після того, як ви накреслите контур, такий підхід забезпечує можливість поточечного його редагування, що, у свою чергу, дозволяє добитися максимальної точності при формуванні зображень. Крім того, це служить хорошим засобом захисту від випадкового псування зображення, яке цілком можливе при редагуванні звичних меж виділення. Створивши контур, його треба перетворити в межу виділення, і лише після цього можна приступати до редагування вмісту самого зображення.

ОСНОВИ РОБОТИ З ФІЛЬТРАМИ

У програмі Photoshop фільтри призначені для створення різних ефектів. Названі по аналогії з фотофільтрами, які застосовуються в основному для коректування освітлення і перспективи, фільтри Photoshop в змозі вирішувати складніші задачі. Вам надається можливість збільшити різкість зображення, накласти випадкові пікселі, додати ефект об'єму або перетворити зображення в мозаїку. Завдяки використанню фільтрів вам доступні сотні спеціальних ефектів.
Проте фахівця, що дуже активно застосовує стандартні ефекти, підстерігає небезпека. В чому вона полягає? В тому, що всім користувачам Photoshop наданий доступ до одного і того ж набору фільтрів. Якщо при редагуванні зображень часто використовувати фільтри, усі хто хоч трохи розбираються в Photoshop розпізнають вживані вами прийоми, і ваш твір справедливо заслужить невисоку оцінку.
Як приклад наведемо наступну ситуацію. Ви дивитеся по телевізору рекламу ралі на джипах. Реклама просто напхана спец ефектами - написи обертаються, голос диктора змінюється в діапазоні двох октав, реальні зйомки комбінуються з анімацією. Самі по собі ці спеціальні ефекти виглядають досить непогано. Цілком можливо, що якийсь час назад написи і тембр голосу диктора, що змінюється, що обертаються, вважалися надзвичайними ефектами. Але, оскільки тепер вони використовуються в добрій половині рекламних роликів, то встигли сильно набити оскому.
Всі фільтри спеціальних ефектів Photoshop доступні за допомогою команд меню Filter. Команди діляться на дві групи - коректуючі і викривляючі.

Роль шрифту в Photoshop

Коли ви додавали текст до зображення, працюючи з першими версіями Photoshop, це було схоже на нанесення надписів на глибу мармуру, оскільки слова додавалися до зображення назавжди. Представлення шарів в 3-й версії програми трохи виправило ситуацію, проте створення тексту в Photoshop було ще достатньо складним процесом.
Потім Photoshop 5 надала нам щось таке, що нечасто побачиш, - растровий шрифт, що редагується [5]. Після того, як ви створили один-два рядки тексту, ви могли змінити окремі слова, зображення шрифту, кегль, міжрядковий інтервал, кернінг і т.п. - все те, що ви робили в інших графічних програмах і настільних видавничих системах. Можна також комбінувати атрибути форматування усередині окремого текстового блоку - те, чого не можна було робити в 4-й версії і більш ранніх версіях. Лише на одному цьому витку модернізації Photoshop вчинила величезний стрибок від наскальних малюнків похмурого кам'яного століття до сучасної писемності. Photoshop 5.5 ще більше розширила ваші можливості по роботі з текстом, дозволяючи застосовувати підкреслення, напівжирне і курсивне зображення, а також задавати параметри згладжування і кернінгу. Але всі ці можливості не йдуть ні в яке порівняння з тим, що нам запропонувала Photoshop 6. Тепер ви могли виконувати такі дії:
Змінювати масштаб тексту без будь яких хитрощів, як із звичними векторними об'єктами. Це зв'язано з тим, що інструмент Туре створює векторний текст.
Створювати і редагувати написи, вводячи їх прямо на полотні зображення, - необхідність відкривати діалогове вікно Type Tool відпала.
Створювати написи усередині рамки, після чого застосовувати форматування до всього абзацу, контролюючи параметри розстановки перенесень, вирівнювання, відступи і відстань між абзацами. Ви навіть могли створювати списки з виступаючими рядками, контролювати відстань між словами і символами у вирівняному тексті, як це робиться в таких програмах Adobe, як PageMaker або InDesign.
Змінювати такі параметри, як колір, ширина, висота, інтервал і зсув базової лінії для окремих символів.
Скривлювати і вигинати різними способами текст, використовуючи просте діалогове вікноWarp Text замість фільтру Wave і інших фільтрів.
Перетворювати символи у фігури, редагувати, заповнювати і заштриховувати їх точно так, як і ви робили з об'єктами, створеними за допомогою інструментів фігур. Так само ви могли перетворити текст в робочий контур.
Растеризувати текст так, щоб до нього застосовувати будь-які фільтри або інструменти, які ви використовуєте разом із звичними растровими шарами.


2 комментария:

  1. youtube.com: What do you watch on youtube?
    youtube.com youtube converter is the most popular youtube channel for basketball videos. basketball videos and video clips for video games. Watch sports.tv live.

    ОтветитьУдалить
  2. Casino Hotel (WYNN) - MapYRO
    Find Casino Hotel (WYNN) 안성 출장마사지 real-time driving 경산 출장마사지 directions, reviews 평택 출장샵 and information for Casino Hotel 충청남도 출장샵 in WYNN, NV. 제주도 출장마사지

    ОтветитьУдалить